Muğla’nın Seydikemer ilçesine bağlı Gölbent Mahallesi yakınlarındaki tarım arazisinde bugün (27 Haziran) öğle saatlerinde başlayan yangın, ormanlık alana sıçradı.
İhbar üzerine bölgeye Muğla Orman Bölge Müdürlüğü, Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ve Seydikemer Belediyesi ekipleri sevk edildi.
Yangına üç yangın söndürme helikopteri ve bir yangın söndürme uçağıyla havadan; 10 arazöz, beş su tankeri, bir iş makinesi ve personeller ile karadan müdahale edildi.
Sen de Gündem Fethiye'ye abone ol, gerçeğin yanında ol!
Ekiplerin müdahalesi sonucunda yangın kontrol altına alındı ve bölgede soğutma çalışmaları başlatıldı. Yangının çıkış nedeninin tespit edilmesi için çalışma başlatıldığı belirtildi.
Olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği aktarıldı.
“VATANDAŞLARIMIZDAN ÖZELLİKLE BU SICAK HAVALARDA BİRAZ DAHA DUYARLI OLMALARINI RİCA EDİYORUM”
Yangının başlamasının ardından olay yerine giden Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte yangın riskinin de yükseldiğini ifade etti.
Ekiplerin hızlı müdahalesi sayesinde yangının kontrol altına alındığını aktaran Akdenizli, “Çok şükür yangın kontrol altına alındı. Vatandaşlarımızdan özellikle bu sıcak havalarda biraz daha duyarlı olmalarını rica ediyorum” dedi.
Ayrıca, özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklar nedeniyle anız yakılmaması ve yangına neden olabilecek ihmallerden kaçınılması konusunda yurttaşlara çağrıda bulundu.
