Muğla’nın Seydikemer ilçesine bağlı Gölbent Mahallesi yakınlarında bulunan tarım arazisinde bugün (27 Haziran) öğle saatlerinde çıkan yangın, ormanlık alana sıçradı.
Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesinin ardından bölgeye Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ve Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
Yangına üç helikopter ve bir uçakla havadan; 10 arazöz, beş su tankeri, bir iş makinesi ve personeller ile karadan müdahalenin devam ettiği öğrenildi.
Sen de Gündem Fethiye'ye abone ol, gerçeğin yanında ol!
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, yangın bölgesine giderek açıklamalarda bulundu. Yaz aylarında yangın riskinin arttığına dikkat çeken Akdenizli, şunları söyledi:
“Küçük bir alanda başlayan yangın kısa sürede yayıldı ve kontrol altına alınması için yoğun mücadele veriliyor. Orman Müdürlüğü, Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Seydikemer Belediyesi ekipleri ile hava araçları çalışmalarını sürdürüyor. Yangın henüz kontrol altına alınabilmiş değil. Vatandaşlarımızdan özellikle bu dönemde yangınlara karşı daha dikkatli ve duyarlı olmalarını rica ediyoruz.”
Ayrıca, söndürme çalışmalarının da devam ettiğini aktardı.
