Muğla’nın Seydikemer ilçesine bağlı Gölbent Mahallesi’ndeki ormanlık alanda, bugün (27 Haziran) öğle saatlerinde yangın başladı.
İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ve Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri, yangına karadan müdahale etti.
Ayrıca, yangının kontrol altına alınabilmesi için hava araçlarının desteğiyle bölgede hem karadan hem havadan müdahalenin devam ettiği aktarıldı.
Bu haber, Gündem Fethiye abonelerinin desteği sayesinde hazırlandı.
Sen de Gündem Fethiye'ye abone ol, gerçeğin yanında ol!
Sen de Gündem Fethiye'ye abone ol, gerçeğin yanında ol!
