Gelecek sezon 1. Lig’de mücadele edecek olan Muğlaspor, orta saha transferini duyurdu. Buna göre; son olarak Serikspor forması giyen 28 yaşındaki futbolcu Selim Dilli, kadroya katıldı.
Kulüp tesislerinde düzenlenen imza törenine Mali Komite Üyesi Avukat Nacide Bülbül ile Taraftardan Sorumlu Yönetici Yaşar Barış Öksüztepe katıldı.
İmzaların atılması sonrası açıklamalarda bulunan Dilli, şu ifadelere yer verdi:
Sen de Gündem Fethiye'ye abone ol, gerçeğin yanında ol!
“Muğlaspor gibi değerli bir camianın parçası olmaktan dolayı çok mutluyum. Takımımızın başarısı için sahada mücadelemin sonuna kadar vereceğim. İnşallah hep birlikte başarılı bir sezon geçireceğiz.”
Muğlaspor’un sosyal medya hesabında yapılan açıklamada ise “Tecrübesi ve mücadeleci kimliğiyle takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inandığımız Selim Dilli’ye hoş geldin diyor, yeşil-beyaz formamız altında başarılarla dolu bir sezon diliyoruz” denildi.
Futbola Trabzonspor altyapısında başlayan Dilli, Çorum FK, Fatsa Belediyespor, Uşakspor, 1922 Konyaspor, Artvin Hopaspor, Karaman FK, Kasımpaşa ve Serikspor formalarını giydi. Ayrıca Dilli, Türkiye A2 Milli Takımı’nda da yer aldı.
Dilli, profesyonel kariyerinde Süper Lig’de 11 maçta, 1. Lig’de 23 maçta, Nesine 2. Lig’de 72 maçta (sekiz gol), Nesine 3. Lig’de 102 maçta (13 gol) forma giydi.
Dilli, Ziraat Türkiye Kupası’nda da 15 karşılaşmada görev aldı.
Dilli, geçen sezon 1. Lig’de Serikspor formasıyla 23 müsabakada görev alırken bir gol dört asist kaydetti.
