Türkiye Bisiklet Federasyonu’nun 2026 yılı faaliyet programında yer alan Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, 26-28 Haziran tarihleri arasında Siirt’te düzenleniyor.
Organizasyonda, 77 takım ve 242 sporcu farklı yaş ve kategori gruplarında Türkiye Şampiyonluğu için mücadele ediyor.
Şampiyona kapsamında, dün (26 Haziran) Bireysel Zamana Karşı Yarışları tamamlandı. Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Samet Bulut, Büyük Erkekler kategorisinde rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu.
Sen de Gündem Fethiye'ye abone ol, gerçeğin yanında ol!
Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Arda Tekirdağ da U23 Erkekler kategorisinde bronz madalya elde etti.
Samet Bulut’u tebrik eden Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, şunları aktardı:
“Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak spora ve sporcularımıza yaptığımız yatırımların meyvelerini ulusal ve uluslararası arenada almaya devam ediyoruz. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda elde ettiğimiz önemli derecelerin ardından gelen Türkiye Şampiyonluğu, kulübümüzün bisiklet branşındaki istikrarlı yükselişini bir kez daha ortaya koymuştur.
Başta Türkiye şampiyonu sporcumuz Samet Bulut olmak üzere, bu başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi, teknik ekibimizi ve Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ailemizi gönülden tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.”
